why!?

Okej, de här börjar bli liite tjatigt men nu ett inlägg om dagen åtminståne!!=P
men har haft full rulle! på helgen var jag på ett läger på klippann!=) skönt att få komma ut i naturen en stund eftersom jag har blivit innomhus djur sedan skolan började!:P riktigt kul var lägret, speciellt killpanelen! jag och några andra satte uppe flera timmar och skrev frågor åt dem:P
men idag har jag varit i skolan till 2 och stack sedan på cafe med venla!=)
kom just hem från träningarna och ska snart käka något!=)
Kramar!



Foto; emilia..


Kommentarer
Postat av: emma

jaaa, hu går de nudå, ett om dagen var det ju sagt ;)

2009-09-10 @ 19:04:32
URL: http://emmanicolina.blogg.se/
Postat av: du vet

MERA INLÄGG!!!! :D

btw. jag vet var du bor.. ;)

2009-09-14 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0