Jag är en klottgris!

Kan inte förstå att jag har bytt tröjja två gånger idag! måste erkänna att hälften av de som finns på min talrik hamnar i famnen!=P
nå lite om dagen då:P skola då till kl.3, hade inte så jättejobbiga timmar så dagen jikk ganska snabbt o. drog sedan iväg till stan med amanda o. kollade lite på skor o. käkade panini på görans cafe, de klassiska!:P
drog senare på second hand o. hittade nog något som jag kanse visar senare!:P
ikväll skulle jag egentligen på träningar men dom ställdes in så ska spendera kvällen åt att läsa på engelskaförhör!:/
föresten har jag fått en tid till min knäoperation! den 19.10!  är sjukt närvös redan! men vi får hoppas de går bra!
Måste dra o. fixa mat o. läxor nu! kramar!



Photo by me!


Kommentarer
Postat av: valma

hihi, du kommer alltid att vara en liten söt klåttgris! ;>



ush sku aldri våg operera mej :P okej kanske måste jag nångång i framtiden, men ser int fram emot det :P

2009-09-01 @ 20:18:16
URL: http://valmaz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej. Tack för kommentaren på min blogg. Jag måste bara fråga hur du hittade dit? :)

Hoppas allt är bra med dig och knäoperationen går säkert super :)

2009-09-01 @ 21:54:12
URL: http://ekkipage.blogg.se/
Postat av: ansu

Linda, min lilla klottegris.. :)

men äntligen fick du den där tiden till operationen ! det kommer att gå jätte-bra. :)

2009-09-02 @ 20:56:10
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0