Hoho!

Cha! har haft full rulle hela dagen så bloggar nu först!=P först var det skola! men hade sovmorgon till 10 så:P
sedan drog jag iväg till stan(ijen!!) och kollade runt liite, de var meningen att jag skulle ladda mitt busskort men såklart glömde jag bort tiden och stället hann stänga! nåja köpte den här foundation som finns här nedanför! tänkte att jag skulle testa något nytt!:P någon som testat den?? köpte också ett halsband från aukia som jag är suupernöjdmed!:P
ikväll var jag föresten på första dansträningen i den nya geuppen! var shitkul men urjobbigt!      
men ska börja gå och sova snart så gonatt!                                                                                                                                           

Maxfactor miracle touch!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Jaha okej :) Fick mig en liten chock där när statistiken ökade så mycket under bara en dag, så var tvungen att höra vad som hände riktigt;)

Jag spelar fotboll. Tränar du nått? :)



2009-09-03 @ 16:09:38
URL: http://ekkipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0