sommar o. regn!

ja har fortfarande svårt att pränta in i hjärnan att de e sommalov, vädret är ururelt o. ja har knappt haft tid med stranden o. chilla! men man kan inte annat än hoppas på att vädret håller!=)
Första dagen på jobbe idag då:P kom i tid så allt flöt på tack o. lov:P de var otroliit långtråkit med minimilön, som tur fikk jag inte så mykket kunder o. fikk istället lesa frida o. tjuväta:P:) kan rekomenders kaktus sorbet:) min favvo hittills, egentligen är det enligt "chefen" att man får eta en boll om dagen:) men vem kan nöjja sej med en boll när man står i ett utrymme proppfullt med glass??:P:)
efter att ja jobbat kollade jag lite i en second hand butik, hiittade entligen en liten jeansjakka med korta ärmar som ja sökt efter så lenge med priset 1£:)
ska nu njuta av dom sista OC avsnittena med lite tacochips med dipp:P:)

pussar=)


/modell venla, foto jag/

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Åh vad söt du är ! TACK :)

Jag vet inte vart det kommer ifrån ;) Dock så har min inspiration försvunnit lite.. Därför är bloggen så tom just nu :)



/ En tjej i storstan

2009-06-11 @ 12:30:53
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Ems

åå, ja bara måst låna OC av dig då vädret suger :P

2009-06-11 @ 15:08:35
URL: http://emmanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0