Misslyckat!

Ännu en misslyckad hårfärgning!:/  om de står på paktet att det ska bli ljusbrunt med en blandning av ask så varför blir mitt hår mörkbrunt då!!?? usch gillar det inte alls så vi får hoppas att de bleks lite i solen o. medan jag är på konfirmatonsläger nästa vecka!!=P
har sprungit på stan hela dagen idag med klackskor så mina fötter värker jättemycket! har varit o. sökt en konfirmationskläning o. hittade än för 10 euro( ca.100 kr!) från vila!=)
shoppade myccket annat också som de kommer bild på nån dag!=P
sitter här nu med en megagodispåse o. ska kolla på film!=)
Kramar!

ashley olsen breasts influence original

mary-kate!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; jodå! en röd från villa. :D nää, int gör jag nå speicellt annat int ;)

2009-07-25 @ 12:02:28
URL: http://emmanicolina.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

riktigt fin bild :)

2009-07-29 @ 20:05:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0