Fartfylld!

For till tammefors igår o. hade lajbans kul!:)
på tågresan skrattade, flummade vi o. var otrolit högljudda!!
kom fram o. vimlade runt i tammefors en stund o. sedan hitade vi äntligen till särkäniemi, är som ett litet barn då jag är på nöjesfält:P kom hem runt halv 11 o. var dödstrött:P
idag vaknade jag runt 11 o. började göra mej färdig för stan, skulle jobba idag men vädret höll sej inte så jag sprang på stan en stund o. runt i lite second hand:) lovar att visa vad jag köpte så fort kameran har laddat en stund!:P:)
alla är borta på ishockymatch ida så jag sprang in till mcdonals o. köpte en sallad som jag sitter o. mumsar på medan ja kollar på några avsnitt av girls behaving badly:P
tar en bild från amanda:) ni kan se mera på amandino.blogg.se:)
så fort jag har fått liv i min kamera så lagar jag upp egna bilder:P=)
kramar!

 Klicka f�r att st�nga bilden
alma, emma, valma, jag, manda, jessie


Kommentarer
Postat av: Olivia

tack! :*

2009-07-08 @ 13:48:12
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: amanda

jessie..? ^^

2009-07-10 @ 14:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0