Cha!

Har inte bloggat påjätteläänge men jag lever nog ännu!!!:P=)
kan berätta liite om dagarna som gått!=)
På fredag blev de först chill på stranden o. sedan jobb!:) mot kvällen drog vi på rockperry( en slags konsert!:P:) o. sedan hem till mej o. hade megakul!:)
På lördag vaknade vi runt 12 o. sedan for jag till villan o. tillbringade hela kvällen med några släktingar!:)
sedan när vi sku hem så fick vi motorstopp så jag kom hem runt 1 på natten!=)
På söndag skulle jag jobba så fikk stiga upp tidigt!:/ jobbade till 4 o. sedan sprang jag på stan en stund!:P=)
(kommer bilder om hlgen ikväll!)=))

idag är jag ledig så får se vad jag hittar på att göra!:P=)
ska gå o. käka frukost nu!:) pussar!=)

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0