Stolt som en tupp!

De var ett tag sen, och som ni har hört många gånger förrut så ska jag börja uppdatera oftare!=P
lämnade hemma från skolan idag eftersom jag hade lite feber och det spöregnade så de var inte så lockande att köra med mopeden till skolan heller=P
idag har jag städat mitt rum! är ganska råddig av mej så mitt rum har varit som ett bombnedslag nu i flera veckor men idag tog ja tag i det=P
Har förutom städat bakat kokosbollar, de enda jag kan=P ikväll kmr nämligen "the wedding date" på tv1000 och jag är säkert den sista på hela jorden som inte sätt den så nu måste jag ju ta tillfälle iakt=P
På helgen var jag annars på åminne( en folkpark) o. det var super! längtar redan till nästa!=) och så var de ju villavslutning som jag tillbringade ppå dagen i stan med kusin o. sedan ensam hemma hela kvällen:P var bara så supertrött efter åminne så orkade just och just kolla film!
de var allt!=) kramar!!

Veckans mest spelade låt! med lorentz & M.sakarias!


Kommentarer
Postat av: amanda

the wedding date e skitdåli enlig mej. :P

2009-08-31 @ 18:59:47
URL: http://amandino.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack så mycket! Haha vad roligt!

Btw. Jag älskar din header!

2009-09-01 @ 18:46:09
URL: http://engella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0