Hej åhåå!:)

en stressi vecka ha ja haft o. ha helt glömt bårt bloggen(igen:P) nå liite smått om veckan:)
på månda va ja på övisbildkonstlinjens inträdesprov som jikk helt hemskt! på de praktiska provet där vi sku rita någå vaa helt missat om jag kollade på va de andra hade jort så! o. interljuven babblade jag bara på om något som inte ens let svenskt! men de e lungt fö mej, ja tror att vasa gymnasium e den ja vill till:)
nå va uppe hela långa natten o leste på finskaprov som jikk jettedåligt:S men vad kan man! sen vespade jag till stan och tittade påvägarna förbi in i en secondhand butik där jag fyndade ett par liknande vita converse för endaste 1.70£:) blev s jevla glaad!:) sen vespade jag till skolan igen där vi skulle ha ett disco från skolans hejjaklakk för att få in pengas'r:) ja o. emma satt i inträde där vi träffa värdens gulligaste o. pratglada fyra! de va nestan så att man blev kär:) han babbbla nu på o. vi skratta no då vi märkt att nestan hela disco hadd gått:P:) de va ńestan sorligt när han sku faa!:P:)
sen då ja sku hem stanna min vespa såklart i regne rakt efter en bro! så ja kom hem först halv 11 tiden då ja jenast kröp ti kojjs helt dödstrött!
idag har skolanvarit ok:":) sen kom ja hem o. fo på trening:) nu sitter ja här o. leser på fysikprove som ja har imrn o. kommer att fortsetta tills ja kan presis allt! skolan går bara semre o. semre nu så!:Smen pussar o. gonatt!:)<33

//photo y me(oredigerad)

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: jo jag har nog prövat det där med vitlök, men inte med honung. Måste pröva det haha ;)

Nä jag vet.. ;s

2009-05-01 @ 09:16:10
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; tack tack! :D <33

2009-05-01 @ 10:16:51
URL: http://emmanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0