Fullt shoo!

CHiao! ha stressad som en gälin hela helgen med fotona till i imrn, då ja ska till övis på inträdesprov!
har suttit framör syrrans dator o. fotoshoppat bilder di senaste timmarna oh kmr att fortsätta låååångt på nattn ännu! men som tur får ja litte lengre sovmorn!:)
Igår bloggade jag int någå, hade fullt upp med allt möjligt! först på dagen fo jag efter emmas objektiv som jag skulle låna, tack jettemycket!!:) sen åkte jag me vespa till stan där ja mötte kusinen o. så shoppade vi en stund, fyndade 2 sommartunikor på re i vero moda:) de e sånt man blir glad av:)
sen dumpade jag kusin hemma me syster sm skulle prova begangnde fotbllskor o. fo sedan till sandö me venla o. fotade liite;) de va jettemysigt o. sitta vi havet o. se på solnnedgången:)
efter det åkt vi ti öjberge och fotade o. var lite brottsliga!haha:P:)
idag morse åkte jag och jobbade:)två timmar var det o. sopade mest golv o. städa:)
sen kom en kompisen emma till mej o. jag fotade henne lite o. sånt:) det var meningen att en annan kompis åxå sku komma men hon dök inte upp så:S
nu måste jag nog fortsätta om jag vill ha liite sömn inatt!:P:)
go natt!:)<33
(föresten kolla in snygga klänningen nedan! från mango 24.90:) funderar på att beställa den, men å andra sidan måste jag börja minska liite på shopping fö min del men ska fundera:P:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0